Forum ezoteryczne | ezoteryka | ezoTop.pl

Pełna wersja: Pomoc bioenergoterapeuty
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE ZAWODOWO ZAJMUJĘ SIĘ BIOENERGOTERAPIĄ OD 15 LAT (W TEMACIE SIEDZĘ OD 19 LAT) WSZELKIE MOJE WYPOWIEDZI NA FORUM SĄ MOIMI PRYWATNYMI POGLĄDAMI I DOŚWIADCZENIAMI ZEBRANYMI PRZEZ TE LATA.

Bioterapia,bioenergoterapia,energoterapia-różnie nazywana w kręgach medycyny naturalnej ale zawsze chodzi o pracę na tzw. energiach.
Bioenergoterapeuta (będę pisał o ludziach posiadających naprawdę te predyspozycje) zanim zacznie zabieg przeprowadza pewnego rodzaju wywiad z klientem - dokładnie - Z KLIENTEM - NIE Z PACJENTEM - jak długo są dolegliwości,czy dana dolegliwość została skonsultowana z lekarzem, jakie leki stosuje itp. Bioenergoterapeuta NIGDY NIE ZALECA ODSTAWIENIA LEKÓW - zadaniem bioterapeuty jest wspomóc medycynę akademicką a nie ją wykluczyć - sam współpracuję z lekarzami 3 specjalizacji.
Pamiętać należy też,że bioterapeuta NIE DIAGNOZUJE - to działka zarezerwowana dla lekarzy - może on ocenić zaburzenia pracy bioenergii człowieka - dłonią,wahadłem - które mogą odpowiadać poszczególnym dolegliwością zdrowotnym - jest to swoista weryfikacja tego o czym mówił klient. Czasami podczas takiej oceny pojawiają się "informacje" o innych jeszcze miejscach zaburzonych energetycznie. W takich sytuacjach bioterapeuta powinien poinformować klienta o swoich spostrzeżeniach i zmotywować klienta do wizyty u lekarza, ew. wykonaniu dodatkowych badań.
Do zabiegu typowo bioterapeutycznego NIE MA POTRZEBY ROZBIERANIA SIĘ. Zabieg wykonywany jest przez ubranie.
Osoba poddawana zabiegowi powinna w trakcie informować bioterapeutę o wszelkich odczuciach które powodują dyskomfort - ze względu na to,iż każda osoba posiada inna wrażliwość.